JUST ME AND ME AGAIN

Monday, November 8, 2010

AKU...

     

  Asalammualaikum     n selamat sejahtera..Maaf aku pohon pasal dah lama na tak upgrade blog neh.Masaalah menimbun yang datang.Macam2 perkara berlaku keliling aku dalam 2 bulan ni.Yang paling menyayat ati dan memantoikan selera aku untuk menulis,bila abah aku jatuh sakit selamo 3 minggu dan kembali ke sisi tuhan yang maha esa pada tanggal 14 oktober yang lalu....Aku pasrah dan redho dengan pemergian abah.Tiada tangisan lagi untuk aku iringi pemergian abah....kerana aku telah puas menangis selama menjaga abah yang terlantar sakit di hospital.......Semoga arwah abah ditempatkan bersama golongan orang2 yang beriman..Amin...

    Insyaalah,aku akan menulis dan berkarya semula.Hidup harus diteruskan,yang pergi tak kan kembali...........