JUST ME AND ME AGAIN

Wednesday, December 8, 2010

DIALOG RIMBA

hi hi hi....
Ngek-Bagi la aku pulak....Asyik ngko jew dari semalam...


Otai-Sabo le...Tak nampak ko aku tengah download neh...


Ngek-Ngko ingek,ngko sorang jew nak download...aku pun nak ugak..


Ngok-Ntah...Udah2 lew tu...Aku pun ade syer jugak..


Otai-Itu aku tahu,tapi syer ngko sikit,dalam 1.3 peratus jew...


Ngek-Abis....Syer ngko berape...?Banyak sangat ko,sampai ngko boleh gune berjam2 lamanye...


Otai-Campur amik latop kat pekan,upah rakit,sewa generator,beli berukband...adalah dalam 85 peratus saham aku....


Cempaka-Betul tu,abang Otai punya saham yang terbanyak.Jadi dia boleh gune lama2....Kan Kuntum,kan....?


Kuntum-A ahhh...Lagi pun ngkorang bukan tahu pun gune bende tu...


Otai-Ha ha ha...Tahu pun...Adoiii...line pulak putus..siol betul...


Ngek-Ape yang ngko download tu,Otai...?


Otai-Ni...Aku tengah download gambar Kanggaru...Lepas print karang,aku nak tampal kat bilik aku...


Ngok-Macam mana rupe Kanggaru tu,Otai..?


Otai-Warna kulit die same macam ngko..Cume beza die bawak beg kat pinggang...ngko lak beg sangkut kat kepala...


Anjing-Gongg...gonggggg...gongggggg...


Tulip-Isssss....Diam lah Jonny...Memekak jew kat sini...Pergi tangkap ular....Ade gak pekdahnye...


Baby boy-Ayuh,Jonny...Mari kite blah....duk lelame kat sini pun bukan boleh tengok Dragon Ball on line...Orang tua tu asyik dengan wallpaper binatang,dari semalam...tah bile nak melingkup....


Anjing-Gongggg......Gonggggg...


Tulip-Hantu punye anjing....Aku kate diammm...Nah amik ngko kayu api sedas....(gedebik....)


Anjing-Kaingggg....kainggggg...(terus lari bawah jambatan)


Tulip-Ha ha haaaaa....Padan muke ngko anjing....Kan dah,tak pasal2 jual kain.....


Kuntum-Ape lah ngko ni tulip...Sian anjing tu...


Tulip-Kalo ngko kesian,ngko jage bebaik...kang kalo aku jumpe lagi sekali,sahih aku buat serunding....he heeee..


Otai-Hoiii...ngkorang leh diam tak....?Sakit pundi kencing aku dibuat ngkorang cam ni...


Busu-Otai,ngko cube bukak pes buk aku jap...Aku nak cek tengok,awek yang aku add semalam dah accept ke belum...


Otai-Bolehhhh...No hal...Neh aku bukak...Hahahaaaa..ni profil picture ngko kenape pakai cawat harimau kumbang..?Labu zakar ngko mane..?


Busu-Aku basuh mase tu...Tak sempat kering...hahahahaaa..Alamak..Awek tu tak accept lagi le....


Cempaka-Padan muke....Ade ati nak menggatal....


Busu-Aku nak buat adik angkat jew...tak lebih dari tu...


Kelopak-Abang Busu bohong kak...Ari tu kan,die cube ngorat kelopak mase akak pergi pasar karat...Die pujuk Kelopak jadi bini no 7 die....


Cempaka-Ape....Oooo...ade ati nak nambah lagi satu...Nah....
(gedebik)Mane nak lari...aku sumpit kang.....


Busu-Adoiiii...Tolongggggg....(lari2 anak sesambil memegang pinggang yang baru dikerate kek Cempaka)


Ngok-Tu pasal la aku tak mau kawin cepat...


Ngek-Aku pun....


Ngok-Eh...ngko pe sal...Sampuk cakap aku...


Ngek-Suke ati aku la....Mulut aku...Bukan mulut ngko...


Ngok-Eeeeee...melawan pulak...


Otai-Adoiiii....ape lagi ni...Nak bergadoh pergi kat sawah nun...Tombak ngan belitung ade kat bilik aku...amik sorang satu...Orang nak berpes buk pun tak senang....


Sepetir-Bang Otai,download satu lagu untuk aku boleh tak...?


Otai-Lagu ape..?


Sepetir-Lagu,tiada lagi kidung mu,dendangan kumpulan Lefthanded..


Otai-Amboi...Sepetir...rock jugak kamu ye...


Sepetir-Rock jiwang tu bang....he he hee...


Semangkuk-Bang Otai,ruangan memasak ade tak..?


Otai-Adaaa....Bagi abang search kejap....haaaa...dapat 
dah...www.masak.com...Hidangan hari ni,kambing memasak kari,lobster masak kicap n ayam belacan...ngko salin resipi ni Semangkuk....


     Beberapa minit kemudian....


Baby girl-Abah!Apa yang berasap tuuu...
Otai-Mane....?
Ngok-Tuuu...kat celah kangkang ngko tu....
Ngek-Lariiii.....Lap top nak melatup.....


     Semua yang ade kat situ bukak langkah seribu,kecuali Otai..


Otai-Ha ha haaa....Bodoh...Oiiii  yang ngkorang semua lari po hal..?Bukan lap top yang berasap....Ni..kentut aku berasap....Ha ha haaa...Pagi tadi aku makan ubi rebus n pisang salai banyak sangat....tu yang kentut berasap..... Ha ha haaaaaaa...