Monday, June 13, 2011

HAJI JUAL B-B- dan PEMBANTU BERBOGEL

2 keping gambar yang aku jumpa diinternet.Aku tak tahu gambar ni betul ke tidak.Mungkin telah diedit.Korang tengok dan nilailah sendiri.Aku rasa ni kat negara jiran.Kalau kat negara kita mahu berperang kalau gini gayanya.

Rasa2 aku tempat tu dulu haji tu yang punya.Bila haji tu dah tak meniaga tempat
 tu diambil alih oleh peniaga lain yang langsung tak prihatin
dengan budaya orang islam.Slamber rock dia je taruk kepala
b-b- atas meja tu.Rasa2 aku nak sungkup je kepala b-b- tu atas
kepala dia...Kalau ye pun,bukak la papan tanda halal tu.
Hampeh..!!

Ni pun kat negara jiran.Tak paham betul aku apa punca melaun tu
bekerja kat kilang buat tauhu dalam keadaan berbogel..?Mungkin ini
petua nak bagi tauhu tu lembut dan tahan lama kot..Tertutup 

terus selera aku nak melantak tauhu sumbat.
Memang hampeh...!!